Wednesday 2 May 2012

K.A.Y.A.N.G.A.N

                                                             Assalamualaikum semua..
hai hai hai.. hehehe... lama dah aku x update kn.. besa la busy dgn practice aku..
hehe.. btw aku nak wat entry about kayangan.. eehehee :)
tp bkn kayangan yg di dunia kayangan tu.. kayangan yg aku nak cite nie menara kayangan sbnrnya.. hehe
menara kayangan yg aku nak cite yg kat LAHAD DATU,SABAH..
hri ahad mmg aku jarang hang out with my friends.. sbb hri ahad ialah hari family
bg family aku.. heehe.. hari ahad mggu lalu aku p menari kyangan dgn family aku and 2 org BFF aku..
hehhe :) kat menara kayangan nie mmg sejuk.. sejuk mcm kat cameron highland jak.. hehe
then menara kayangan tu mmg tggi.. kat menara kayangan nie ada chalet and bnyk lg la.. hehhe
kat menara kayangan nie bole camping kat sna.. hehe.. okay x thu nak cite apa da..
bg tgk gmbr je la.. hehehhe..

ADRIA_SAKURA
my lovely family <3










kegilaan ku with them



my parents


me with younger brother


  









G.A.D.I.S








BFF


hahaha!!!



tatatitutati..
SELAMAT MEMBACA <3
sapa mnympah nak baca di psilakan out from my blogger :)
Assalamualaikum :)

2 comments:

  1. waww...best giler...nk g sni gak...

    ReplyDelete
  2. huhuh :) mmg best . g la jgn x g . hrhr . rugi sapa x g sni . hehe

    ReplyDelete