Wednesday 18 April 2012

KONVOKESYEN

Assalamualaikum semua..

lma dah aku x wat entry kn.. hehehe... bzy memanjang keja aku..
bzy dgn majlis konvokesyen.. tajuk entry aku la tu.. heheh.. okay nak cite ckit pasal konvokesyen aku..
kat SMVT/SMTT.. heheh... pada tarikh 12.4.2012 cceehhh siap bg tarikh lg tu..hahah.. 
pada tarikh tu aku  ada raptai konvokesyen.. pnya la happy sbb bru dpt jmpa kwn-2 aku
yg lama ndak jmpa sdh.. hehehe..bru 3 bulan je pun.. eh lama apa 3 bulan.. kn-3.. hehehe
tyme raptai penuh tu malunya aku sbb naik stage.. hahha.. naik stage pun nak malu kn.. apa la aku ny..
hahahah... okay x nak la cite pasal malu aku tyme raptai.. ehhehe.. pada tarikh 15.4.2012 
hri kemuncak for konvokesyen.. heheh.. tyme konvokesyen tu ketawa je keja aku..
mcm mna x ktwa kwn aku yg duk sebelah aku asyik gelak je keja dya.
excited btul dya nak naik stage.. hahaa.. dah-2 x nak cite lg.. nak bg tgk gmbr je la.. ehhehe

ipah-ros'e-aku-nureQ-ain-jatiey

gaya bebas graduan ERT


aku-nana-fyqah

ny tyme hbz raptai.. hehehe.. LOL!! knp muka aku x bmaya tu??

aku dgn ina best students in my class.
graduan ERT


ny sblum raptai.. biasa mnympat luk..

graduan PPKK

dyane with aku

zana-ina-chang-farah-neesha-aku-epong



smpi cny jak la aku wat entry.. bnyk story p xkn nak cite smua kot.. hehhe
yg paling pntg klu ble ble ulg hri tyme konvokesyen tu aku nak lg.
happy btul tyme ny.. hehhe.. sbnrnya gbr bnyk lg.. p stakat tu je yg aku upload.. heheh
okk daahhh.. assalamualaikum..
selamat membaca.. klu x nak baca di psilakn cawww dri blog aku..hehhehe

No comments:

Post a Comment