Thursday 30 May 2013

WE WILL MISS YOU

assalamualaikum readers . today sy sedih sgt . sbb my friends tak study dah with DPIM Batch 27 dia pindah study tmpt lain . sedih . tp apa boleh wat dah rezeki dia dan keputusan dia so sy just support dia . sy akan terima apa pun keputusan yang dia ambil . i love you friend . never forget about you and what are you doing with us . WE ALWAYS LOVE YOU ! btw please sgt jgn lupa kmi . klu bole selalu la contact2 kami ya klu tidak pun dtg la pergi ladang lawat kmi . hehe . banyak sgt kenangan kita di UiTM . Firstly , ak x rapat dgn kau sbb ak 2nd intake kan so x kenal la . tp lama2 ak rapat dgn kau . time ak rapat dgn kmu ak rajin sdh turun ladang . lps tu kta pergi kelas sma-sma . mkn sma-sma . pergi cafe sma-sma . klu teda roomate ak kau sma julie tmnkan ak . korang tido di bilik ku kita nonton cartoon sma-sma . tp ak jga tido dlu . hehe . hari tu kita rmai-rmai pergi fasa 4 . best time tu kita round fasa 4 then klu nmpk ada org kita lari . then klu nmpk pak guard jga kita lari lagi . lucu la time tu . lepas jak kita dri fasa 4 kita singgah pergi library lama . yang lain pergi dalam kita 3 tdk sbb takut ada apa-apa . hehe . kita tdk pergi dlm kita main basikal . syiok sgt time tu . aaiissshhh . bnyk la kenangan kita . time hari patriotik di LINTASAN DIOSAKA time MAULIDUR RASUL lagi . bnyk la va kenangan kita tdk bole dilupakan smua tu . iya jual sayur lagi kita ramai-ramai . sampai aku berlakon pengsan . kau sma nira bgthu dorg juli ak pengsan . haha . lucu time tu . hehe . aarrgghhh sedihnya bila ko teda nnt . kurang lagi kami . kau kc tinggal ak ma si juli . x pa x pa . kami doakan kau berjaya di sana ya . aku ingat lagi kita 3 org ska pggl endut la gemuk la . haha :D tiap-tiap 1 org ada panggilan . kamu selalu ckp klu yg suka bersin banyak kali di tandas tu mesti si tika . hhaha :D susah senang kita semua sma-sma kan . first time ko bg tahu aku yang ko dpt SPA ak ckp alhamdulillah . kau ckp kau pergi . time tu mmg aku terkejut sgt . tp dah keputusan mu kan tak kan aku maw halang . aku teda hak maw halang pun kan ? hehe . sedih aku wei igt semua kenangan kita . seriusly , time aku taip ni memang mnangis sbb aku terasa sgt kehilangan kau . mcm ndk bole aku terima kenyataan kau teda nanti buka sem . padahal rindu betul sdh aku sama kamu . sampai b'angan-angan satu bilik sudah kita semua . klu ndk satu bilik smua la perempuan DPIM 1 aras . tapi semua tu angan-angan jak . ndk dpt juga aku sama julie satu bilik dgn kau .  aarrggghhh . sedih . aku doakan kau di sana dpt kawan yg baik-baik dan berjaya dlm apa juak bidang yang kau ceburi . amin . jaga diri ya kau disana . teda sdh lawat kau klu kau sakit . sbb teda sdh kami . jaga kesihatan kau juga :)

WE WILL MISS YOU ! ;'(

No comments:

Post a Comment