Thursday 5 July 2012

penutupan !

Assalamualaikum .
korang semua sihat ?
klu sihat alhamdulillah . klu x sihat pulak p mnum ubat ek .
hehe .

semenjak aku dah mula busy skrg nie kn mls sdh aku nak on9 . hehe . skrg aku rajin tido . haha :D btw entry aku kli nie about PENUTUPAN . nak thu penutupan apa ? ha ! klu nak thu teruskan la membaca . klu tanak sdh . hehe  yg tanak bca tu bole belah dri blog aku nie . haha :D hari nie first skli aktiviti aku bersenam aerobic bersama kwn2 seperjuangan aku and other . hehe . mmg best sgt la aerobic tu . p yg lead nie aerobic kn tlmpau laju bah dia wat . nasib la aku dpt ikt jga . hehe . yg paling bestnya aku x malu td time aerobic . malu pun adalah skit2 . hehe . mcm mna aku x malu klu aku kat blkg skli and kedua hjung . so yg gentleman2 x nmpk la yg aku aerobic . hehe . aerobic tu kn lama btul hbs sdh la pns lama g hbs . haha . mengeluh sua aku . aaiisshhh ndk bole mengeluh bah ieqa . ndk bgus . hehe . lpas aerobic tu kmi rest kjp for breakfast . lps je aku with my friends amek breakfast yg disediakan trus p multibake p beli air mineral . haus btul kmi smua . air yg disediakan just air kotak . sdh la air kotaknya tu soya . na ! klu air soya bkn hilangkan haus p btmbah haus adalah . haha :D tu la kmi p beli air mineral tu . lpas jak kmi smua breakfast kmi smbung aktiviti kmi yg kmarin . aktiviti pembentang and persembahan kmi . hehe . pembentangan kmi tu okay la . tp persembahan tu mcm ndk okay . eh ! bkn mcm p mmg pun . haha :D spatutnya persembahan kmi just slideshow and menari . p ada someone nie malu dia maw mnari so time tu jga la kmi cancle persembahan tarian kmi . then dri stu kmi thu yg team kmi mmg tdk akan mng . haha :D kecian kn ? kecian la sgt . Oh ya ! kemarin kn kmi komen kwn2 yg di team masing2 . p bru td kmi dpt thu pa komen dorg kwn2 aku dgn aku . alhamdulillah semua kwn aku komen yg positif jak . teda yg negatif . hehe .  kwn2 aku bg komen ma aku kebanyakannya kuat ketawa la . yg lain mcm baik , peramah , suka berkongsi ilmu , peramah , cantik (knun jak la) haha :D , rajin lg knuk , and bnyk lg la . hehe . bah smpi snie jak la aku conteng blog kesygan aku nie . mengantok sua aku . hehe . klu ada ter-typo tu biarkan je la ek . hehe . klu ieqa ada tersalah ckp ka apa ka ieqa minta maaf eirk . hehe :)

Selamat membaca semua .
Thanks sbb baca .
Assalamualaikum . :D

No comments:

Post a Comment